Podsumowanie roku 2016
Mimo, że blog istnieje od ponad dwóch lat, dopiero od stycznia tego roku zaczęłam się w niego angażować w pełni. Nie spodziewałam się zupełnie, że ta przygoda będzie tak sympatyczna i ciekawa. Zaczynałam od zera. Brak fanpage’a, niewiele wyświetleń, żadnych obserwacji. O komentarzach nie wspomnę. Dzisiaj mam swoich wiernych czytelników i wiele współpracujących ze mną wydawnictw. Czy mogłoby być lepiej?
Dziękuje wszystkim odwiedzającym, a w szczególności tym, którzy poświęcają swój cenny czas i zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza. Każda Wasza opinia niezmiernie cieszy i satysfakcjonuje.
Pozwoliłam sobie
przygotować małe podsumowanie tego roku.
Podsumowanie
2016
Lista
wydawnictw książkowych i tych wydających gry planszowe, z którymi miałam
przyjemność współpracować w tym roku
· Nowik
· Siedmioróg
· SQN
· Poradnia
K
· CzyTam
· Wydawnictwo
Uniwersytetu Jagiellońskiego
· Kobiece
· Bezdroża
· Zakamarki
· Harper
Collins
· Bukowy
Las
· Graimy
· Publicat
· Wilga
· Kapitan
Nauka
· Samo
Sedno
· Replika
· Edipresse
· Kocur
Bury
· Egmont
· Lucky
· Zielona
Sowa
· Oficynka
· FoxGames
· Mała
Kurka
· Dragon
Dziękuje
za zaufanie i mam nadzieję, że w kolejnym roku znowu będę miała okazję z Wami
współpracować.
Książki
w 2016
Podkreślenie
– książki ze współpracy w wydawnictwami
i księgarniami internetowymi
Pogrubienie
– książki dla dzieci
Styczeń
Agnieszka
Chylińska – „Zezia i Giler”
Tess
Gerrtsen – „Milcząca dziewczyna”
David
Lagercrantz - "Co nas nie zabije"
Paula
Hawkins – „Dziewczyna z pociągu”
Agnieszka
Tyszka "Deszczowa zagadka inspektora Nielubca"
Jennifer
Worth - "Zawołajcie położną"
"Chorowitek"
- Agnieszka Kaluga
Luty
Magda
Bielicka - "No i bajka"
Robert
Galbraith - "Wołanie kukułki"
Agnieszka
Chylińska - "Zezia, Giler i Oczak"
Marzec
Graham
Masterton - "Dziedzictwo"
Jurgen
Thorwald - "Ginekolodzy"
Katarzyna
Pakosińska - "Malina cud dziewczyna"
Marta
Abramowicz - "Zakonnice odchodzą po cichu"
Lisa
Jackson - "Nie chcesz wiedzieć"
Agnieszka Frączek - "Trzeszczyki,
czyli trzeszczące wierszyki"
Lara
Bergen - "Zośka detektyw"
"Bon
czy ton" Grzegorz Kasdepke
Agnieszka
Stelmaszyk - "Andzia i duch pana Baryłki"
Kwiecień
Gregory
David Roberts - "Shantaram"
Cecelia
Ahern - "Pora na życie"
Emilia
Kiereś - "Srebrny dzwoneczek"
Tess Gerritsen - "Grzesznik"
Grzegorz
Kasdepke - "45 puknięć w głowę"
Grażyna Jeromin - Gałuszka -
"Gdybyś mnie kochała..."
Paula
Danziger - "Maja Bursztyn ma urodziny"
"Śladami
Neli przez dżunglę, morza i oceany"
Maj
Justyna
Kopińska - "Polska odwraca oczy"
"Czarownica
i kot" - Maja Strzebońska
Patryk
Vega - "Służby specjalne. Podwójna przykrywka"
David
Williams - "Babcia Rabuś"
Justyna
Bednarek - "Pięć sprytnych kun"
Colin
Woodard - "Republika piratów"
"Biedronka
Fionka. Kuzynki Mrówki Podkówki"
Rafał
Kosik - "Amelia i Kuba. Stuoki Potwór"
Olga
Rudnicka - "Lilith"
Sara Mannheimer - "Poziom
zero"
Diana
Palmer - "Ukryte uczucie"
Czerwiec
Łukasz
Orbitowski - "Wigilijne psy"
"Ja
i moje ciało" - ilustrowana encyklopedia dla dzieci
Agnieszka
Chylińska - "Labirynt Lukrecji"
"Szary
Domek" - Katarzyna Szestak
Robert
Galbraith - "Jedwabnik"
David
Walliams - "Pan Smrodek"
Irene
Venturi - "Ale odkrycie! Historie elektryzujących wynalazków"
Katherine
Applegate - "Jedyny i niepowtarzalny Ivan"
Jim
Butcher - "Akta Dresdena. Dowody winy"
Eva
Susso, Benjamin Chaud - "Duch z butelki"
"Zapach
lawendy" - Harrington, Graham, Browning
Marta
Alicja Trzeciak - "Dwadzieścia siedem snów"
Lipiec
Tess
Gerritsen - "Igrając z ogniem"
Gunilla
Bergström - "Dobranoc, Albercie Albertsonie"
Jan
Brzechwa - "Sto bajek"
Nadia
Hashimi - "Kiedy księżyc jest nisko"
Janka
Szczęsna - "Wyznanie - prawdziwa historia polskiej prostytutki"
"Wiejskie
gryzmołki Pana Pierdziołki"
Izabella Frączyk - "Dziś jak
kiedyś"
M.Widmark,
H. Willis - "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica
szpitala"
David
Walliams - "Szczuroburger"
E.Muszynski,
K. Teich - "Kowboj Kuba i wstrętny Franek"
Agnieszka
Stelmaszyk - "Biuro śledcze Tomuś Orkiszek. Słony deser"
Sierpień
Ian
Whybrow - "Księga straszliwej niegrzeczności"
Carole
Matthews - "Moje miejsce na ziemi"
Pamela
Butchart - "Nasz dyrektor jest wampirem"
Matthias
Nawrat - "Wszystkie śmierci dziadka Jurka"
Małgorzata
Okrafka-Nędza - "Bóg liczy łzy kobiet"
Anna
Szczęsna - "Gang różowych kapeluszy"
Ian
Whybrow - "Małego Wilczka ksiega wilkoczynów:"
Jennifer Niven - "Wszystkie jasne
miejsca"
Judy
Brown - "Zwierzoboty"
Wrzesień
Łukasz
Kaniewski - "Cholera i inne choroby"
Moni
Nilsson - "Najlepsze najgorsze urodziny"
Robert
Galbraith - "Żniwa zła"
Anna
McPartlin - "Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu"
Zofia
Ledwosińska - "W stronę marzeń"
Rose
Lagercrantz - "Do zobaczenia następnym razem"
Październik
Jessica
Tom - "Foodie w wielkim mieście"
David
Walliams - "Demoniczna dentystka"
"Atlas
magicznych stworzeń Pip Barlett”
Dorota
Simonides - "Szczęście w garści"
Hanka
Zach - "Mój Wróg, moja miłość"
Grażyna
Jeromin - Gałuszka - "Bardzo długie przebudzenie"
dr
Dean Burnett - "Gupi muzg"
Gunilla
Bergstrom - "Urodziny Alberta"
Etsuko
Watanabe - "Czajniczek"
Gregory
David Roberts - "Cień góry"
Holly
Webb - "Marzenie Emmy"
Listopad
Karin
Slaughter - "Ofiara"
Szczepan
Twardoch - "Król"
Gwendal
Le Bec - "Król ptaków"
Olga
Rudnicka - "Drugi przekręt Natalii"
Patryk
Vega - "Niebezpieczne kobiety"
David
Walliams - "Chłopak w sukience"
Jolanta
Kosowska - "W labiryncie obłędu"
David
Almond - "O chłopcu, który pływał z piraniami"
Katarzyna
Bonda - "Pochłaniacz"
Grudzień
Poczytaj
mi mamo. Księga siódma
Mårten
Sandén - "Święta dzieci z dachów"
Katarzyna
Puzyńska - "Z jednym wyjątkiem"
Anita
Demianowicz - "Końca świata nie będzie"
"Wielka
księga przygód. Kraina Lodu"
Przemysław
Borkowski - "Hotel Zaświat"
Pija
Lindenbaum - "Doris ma dość"
Katarzyna
Bonda - "Lampiony"
Moni
Nilsson - "Zlatko, Beza i złodziej"
W książkowym podsumowaniu
nie uwzględniłam książek typu: kolorowanki, książki z zadaniami. Są tutaj
jedynie pozycje do czytania… I tak sporo się tego uzbierało.
Razem w 2016 roku
przeczytałam 103 książki. Sama nie
wiem kiedy i jak to się stało! Do końca roku zostało jeszcze kilka dni, więc
pewnie na listę wskoczą ze dwie pozycje
TOP
5 książek dla dzieci
Cudowna
opowieść o przyjaźni i poszukiwaniu szczęścia. Niestety ostatnio trudno dostać
tą książkę, ale jeśli zobaczycie ją w sprzedaży, bierzcie w ciemno.
Wzruszająca,
ciepła, świąteczna opowieść. Jest w niej wszystko, co potrzebne w takiej bajce:
wzruszenie, radość, Mikołaj, renifery, skrzaty…
Nigdy
nie spodziewałabym się po szalonej Agnieszce Chylińskiej takiej opowieści.
Magiczna!
Totalny
must have! Dzieci zadają pytania, a o medycynie trudno opowiedzieć w zgrabny
sposób. A jednak się da!
Mój
ukochany Walliams uczy, że trzeba szanować starszych ludzi. Robi to pod
przykrywką zabawnej opowieści. Uwaga, przygotujcie się na łzy przy zakończeniu!
TOP
5 książek dla dorosłych
Ta
książka skradła moje serce. Jeszcze w żadnej nie mam tylu popodkreślanych
cytatów. Książka, którą polecę każdemu. W ciemno!
Zbiór
genialnych reportaży o sprawach niełatwych, bulwersujących. Justyna Kopińska
zrobiła kawał dobrej roboty. Oby więcej takich reportażystów.
To
było moje pierwsze spotkanie z Twardochem. I to jakie udane! Książka pochłonęła
mnie niesamowicie. Polecam
Genialna!
Pokazująca, że my kobiety zdecydowanie jesteśmy silniejszą płcią!
5.
David
Lagercrantz - "Co nas nie zabije"
Bardzo
bałam się, że kontynuacja Millenium bez Larssona będzie kichą. Okazało się, że
David Lagercrantz dał z siebie wszystko!
Dziękuje Wam za ten rok. Mam
nadzieję, że będziecie pożerać ze mną strony nadal J
A jakie są Wasze tegoroczne numery
jeden? Piszcie w komentarzach. Nie mogę się doczekać!
0 komentarze